HEBAT!

anak haram.

anak luar nikah.

anak Valentine's.

Banyak sangat lah benda benda macam ni happen kat Malaysia.

Plus,
paling baru yang aku bace is
budak 14 tahun dah 4 kali mengandung, and semuanya gugur.

Baby tu die letak mana?
Dalam plastik, and sorok dalam bilik.



KEPALE HOTAK KAU!

Sumpah aku rase macam nak pukul pukul kepala kau sampai hancur.

PERANGAI TU TAK BOLEH MACAM PELACUR LAGI KE?

Dah tumbuh anak haram for the first time pon tak sedar-sedar lagi ke??

you think this' cool? Wait till you see me, slut.


Aku malas nak bubuh gambar gambar baby tu
sebab kesian sangat kat diorang,
bukan salah baby tuh,
but salah babi yang mengandungkan diorang.

Pandai romen tapi tak nak tanggung.
Dah tu bukan nak stop,
but still buat lagi.

(Habes semua nama binatang aku sebut)

Sumpah dowh,
kalau aku jumpa mana-mana perempuan yang perangai 
macam pelacur jalanan nih,
sumpah aku belasah dia sampai lunyai lumat.

Ingat aku tak mampu?
Wey aku laki kot,
takat pelacur,
alahai ape lah sangat.
Sekali sepak kepala kau,
terus kau pengsan, time tu lah aku hancurkan jasad kau.

Kau tak sedar-sedar lagi ke hah
time kau mengandung for the first time?
Kau mati lagi baik lah.
Kurang dosa kau (Although dah banyak macam pasir kat Morib).


Kau tunggu je lah.
Dah romen then buang baby,
then buat lagi,
then buang lagi,
then buat lagi.
Ko tengok je aku buat ape kalau aku jumpa kau.


0 carutan:

Post a Comment

Powered by Blogger.
 

About This Blog!

Hello, welcome to the all fresh and new itsallaboutyuri. Historically, this blog is used as a tool to lashes out other people that deserves it. Well, worry no more, because the new itsallaboutyuri is nothing like that. This blog is re-established to make you guys laugh, smile and says "This blog is silly!". Again, welcome.